Tillfälligt Stängt pga ointresse

Oj då, jag började skriva här när jag skaffade Kanaya. Det är mycket på grund av henne som det nu inte skrivits något här sedan årsskiftet. Kanaya bor inte här längre, hon har blivit norrlänning precis som matte egentligen är. Hon bor i en minst sagt toppen familj tillsammans med 2 andra pälsklingar varav den ena är hennes kullsyster Maya. Ni kan nu följa henne hos hennes familj i Piteå på bloggen www.veronicach.blogspot.com

Helt ärligt, hur kul är mitt liv utan hund? Vad ska jag ta kort på? Vad exakt är det jag ska berätta om? Jag har svårt att tro att det är någon som är intresserad av mitt nuvarande liv som mest består av arbete. Nå väl så fort jag hör något roligt så lovar jag att skriva det.

Så länge så kan jag bara säga VIVA LA VARDAG!

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia Konttijärvi

Anna du tänkte på Kanaya och var osjälvisk. Så starkt gjort. Dira necessitas! Jag tror inte att alla som följer din blogg följer den pga Kanaya, det är inte hon som skriver.....Utan det är du, och inte så lite Du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback