2010 (eller inget är så dåligt att det inte kan bli sämre)

Då var vi där! Nystart! En början! Något fräscht.. Eller?

Året har inte börjat så bra kan man säga. Inledde årets första dag med ännu en oenighet med Jocke, nyårsfirande med alkohol slutade inte så bra. Så här fina var vi innan:






Jag har haft sönder min älskade mobiltelefon, genast 3000kr fattigare. Jag åkte på en förkylning så fort jag började jobba igen vilket innebar att mina nyårslöften om ett bättre snyggare jag föll mycket platt. Mitt nya jobb är en aning svårt kan man säga och jag kommer inte riktigt in i det och rutinerna.


På den ljusa sidan kan nämnas att Kanaya inte så mycket som höjde på ögonbrynen för smällarna på nyår! Tack för den julklappen!

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia Konttijärvi

Hej Gumman! Kanske inte roligaste början på nyåret, men nu kan det bara bli bättre!

Sköt om din förkylning, alltså dig själv så du blir frisk så ska du se att "fräscha pinglan" tittar fram. Kram Fia.

Postat av: Kicki

Hej vännen!

Kan man få lite uppdatering?

Hoppas att du är frisk och kry iaf.

Kram/Kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback