Ja vad ska jag hitta på för ursäkt?!?!

Jag bara försvann, utan ett ord. Det är inte snällt! Men det kom lite emellan så att säga. Jag och Jocke har separerat, jag har jobbat dygnet runt och vi har nu för tillfället delad vårdnad om Kanaya. Det har varit en jobbig tid men vi kämpar på och mår alla rätt bra ändå. :) Det finns orosmoln i horisonten men jag blundar för dessa och blickar mot solen ändå! Kommer Jocke in på polishögskolan står jag själv med Kanaya och då ser det osäkert ut hur vi klarar av det.

Nu har jag slutat jobba för en stund i alla fall men har inte haft en enda ledig dag i sommar så nu när jag blev ledig så vill jag bara sova dygnet runt! Detta var en rörig ursäkt till varför jag försvann. Ska vara här nu, både vid datorn och vid mina barn och min hund.

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sjödda

Ja, det är inte alltid så bara... Kul att se dig här igen i alla fall. :) Håller, som du vet, alltid tummarna för dig.

Postat av: Kicki

Hoppsan, det lät inte bra.

Kom hit så jag får ge dig en styrkekram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback