Ta ett beslut!

Som ni stackare som faktiskt är in här ganska regelbundet vet så har jag svårt att bestämma mig för hur jag ska ha min blogg. Först var jag grå och trist, sen blev jag rosa och nu går det i blått. Det är dags att komma till ett beslut. Snart!

Jag tycker nämligen att det är himla kul att leka runt med koder, är inte superbra på det men lär mig något för varje gång!
Medans jag har lekt så har jag "designat" varsin blogg åt två av mina kamrater.

Sofies värld som idag har fått sitt första inlägg, henne hittar ni på www.svarld.blogg.se

..Jag antar att vi menar hela livet som är Lindas blogg och den finner ni på www.delalivet.blogg.se

Kul att ha två nya bloggar att läsa, och framförallt två fina nya bloggar.. ;)

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag tycker nog faktiskt att den här designen var den bästa hittills:) Förutom min egen vill säga, eller var det din också???? Hur var det där nu igen.....;)

Postat av: Sofie

Bloggen blev jättesnygg nu ju!

Superduktig som kodar och grejar!

Kan du koda personer också? Skulle behöva hjälp med det..

Postat av: Veronica o Maya

Håller med de andra, bloggen blev snygg.

Vilka fina höstbilder på Kanaya. lika söt som sin syster. Ganska så lika är dom, eller vad tycker du??

Ta hand om er./Veronica & Maya m.fl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback