Lördagsmys och trots allt... En krogvända

Lördagskvällen spenderades i Falun. Jag avskyr krogen, innerligt, men jag avskyr defenitivt inte mina vänner så jag tog beslutet att följa med ut på dans på lördagsaftonen. Dessutom lockade de med mina absoluta favoritsysselsättning: SingStar. Upprepade gånger har jag visat att jag inte hanterar detta! Kvällarna blir till tidiga mornar innan jag behagar släppa micken. Nu är det av de vänninor jag spenderade kvällen med enbart Sofie som förstår detta spels tjusning!



Det är tur att vi är några stycken så vi kan umgås även om det är några som sjunger för full hals.



Och även om jag inte längre står ut med krogens svettiga, högljudda, dryga, berusade miljö längre så blev denna kväll riktigt trevlig. Den största bonusen för oss alla var att Maria var med efter några års mammaledighet från krogen. Det hoppas vi att vi får se mer av!

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hm.....jag inser att jag måste köpa ett eget PS2 så att jag även i fortsättningen får besök:) Älskar verkligen när ni alla är här och fyller mitt hem med sång och glädje!!! Måste bara hitta en aktivitet till oss som inte uppskattar just detta spel lika mycket, eller så fortsätter vi bara med det gamla vanliga, dricka vin och titta på;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback