Kvinnor Kan

Fy vad jag har slitit! Svettats, svurit, nästan gråtit och vid tillfällen har det kommit blod! Jag har slitit med att bevisa att jag inte behöver någon karl annat än som sällskap. Som bevis på detta har jag nya lister i hallen och i köket. Det har jag gjort själv, satt upp foder (dessa har en vän som vill vara anonym sågat men jag har spikat upp dem), lagt in en övergångslist. Jag har borrat, spikat och sågat och resultatet är inte perfekt om man synar det nära men aldrig har jag varit så stolt.

Vill även nämna att jag hoppas att den som uppfann byggfog borde på nobelpris. Detta klet har räddat mig många gånger under de senaste dagarna. Även vill jag be alla farbröder som jag gnällt på för att de svurit så mycket medans de mekat bil eller renoverat om ursäkt. Idag vet jag att det bor ett helt nytt vokabulär inom mig!



Så high-five för att ha uppnått ett mål!

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

Superduktig!!

Måste komma och titta hur det blev!

Postat av: Kicki

Duktig du!

När får man se resultatet på bloggen?

Postat av: Kicki

Duktig du!

När får man se resultatet på bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback