Identitetskris

Har i många år levt intensivt med mycket mycket jobb och helgerna har spenderats på små tripper med tjejkompisarna och mycket nöjen. Vi har gått på underhållning, rest utomlands, besökt restauranger och krogar. Vi gjorde en ny sådan resa för några veckor sen, men det gav mig ingenting.

Alltså jag trivs fortfarande i umgänget med mina väninnor men jag orkar inte dansa till 5 på morgonen, jag orkar inte trippa omkring i höga klackar och krångla med smink och löshår. Det är inte längre det som är roligt. Nu trivs jag i skogen, med mina böcker, min hund, mina barn och naturligtvis med en kopp kaffe och småprat.

Jag vill se förändringen som utveckling men är orolig för vad det är jag ska se fram emot i fortsättningen. Det är bara att hoppas att väninnorna kommer in i samma fas.. Snart...



Flickorna på drottninggatan

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback