Syskonträff

Pingst lördagen hade jag syster och bror här med sina respektive, vi grillade och spelade spel. Tyvärr håller min tur i sig från kubb mästerskapet i helgen och jag och Jocke kom sist men det hör till god ton att låta gästerna vinna. Framförallt när det är småsyskon! Vill inte ha något gråt och grin!

Hur som helst så njuter jag av fulla drag av sommarkänslan!



Så här trevligt kan man ha på vår utegård!



Min son Pontus sa en gång att Linda lagar all mat till oss och pappa köper alla kläder. Jag blev förnärmad och sa "jag då? Gör inte jag någonting?" Hans självklara svar var då "Men det är klart, du står ju för underhållningen!"
Denna gång var det han som gjorde det! 



Emma spenderar varje minut med Kanaya, även under denna måltid. Märk väl trollet Emmas välvårdade frisyr!

 

Kvällen avslutades med spel och något glas vin. Hunden på bilden befinner sig inte i soffan.

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback