Oro

Det är inte bara skoj med valp, vi har varit en hel del oroliga. Jag hade verkligen glömt hur det var! Imorse behandlade vi henne med Stronghold Vet då flera av kulsyskonen skliar sig med och ett syskon blivit diagnostiserad för rävskabb. Kul, det innebär att vi inte kan hälsa på någon av mina kompisar med husdjur på en månad.

Dessutom har hon ätit klent och sovit en hel del men så fort vi varit ute har hon varit som vanligt igen så jag antar att det inte är någon fara. Igår kväll gick hon ner i en sådan där gatubrunn och fastnade med tassen och skrek så jag trodde att hon hade brutit den, ringde efter Jocke för att förbereda honom på en natt på djursjukhus men en halvtimme senare när han kom hem så var hon ok igen. Idag travar hon omkring som vanligt. Puh!

Permalink [HUNDAR] Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ronja och Broder Kastor

Även brorsan har fått diagnosen rävskabb =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback