Läsa sig till sömns

Det är det bästa sättet att somna på! Jag läser en hel del och har lyckats läsa så mycket bra böcker senaste tiden att jag har svårt att börja med nya böcker när en tar slut eftersom jag tänker att jag inte kommer att läsa en lika bra bok igen. För att nämna några höjdpunkter under det senaste året så kan jag nämna:

♥ Vindens skugga - Carlos Ruiz Zafon
♥Tusen strålande solar - Khaled Hosseini
♥Snabba cash och Aldrig fucka upp - Jens Lapidius
♥Tillsammans är man mindre ensam - Anna Gavalda
♥Potensgivarna - Karin Brunck Holmqvist

Dessa har varit varvade med diverse deckare. Jag läser blandade deckare bla Unni Lindell, Åke Edvardsson men det är böcker jag sällan kommer ihåg, mer bara som utfyllnad och underhållning.



Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kicki

Jag tillhör också de som läser innan jag somnar.

Har Lyssnat på Tusen strålande solar som ljudbok. otroligt bra uppläst av Charon Dayall (stavning?)

Snabba cash och Aldrig fucka upp har jag båda, men har inte hunnit med dom än.

Jag saknar dina samtal ;-)

Kram Kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback