Lapphundsutställning

Söndagen spenderades i Furuvik där SLK hade utställning men även andra aktiviteter och tävlingar under helgen. Det var MYCKET trevligt och kul att få se en massa olika hundar av min nya ras. Det var mycket tyst på utställningsplatsen trots denna "skälliga" ras. Det kanske inte blir så farligt ändå!

Det roligaste var att se en massa hundar av olika ålder och kön att samsas tillsammans.





För min favvo och Kanayas enda kompis den vackra hannen Cesar gick det tyvärr inte så bra för denna dag men alla runt omkring berömde om vilken vacker hanne han är så denna gång var domaren inte med majoriteten.

På kvällen hade jag och husse och Kanaya en liten utflykt med kebab ut till skogen, fick en fin profilbild på min egen stjärna strax innan vi satte oss i bilen!

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback