Hela poängen

Att vara hemma med min valp, att återhämta mig efter operationen och att ta reda på vad jag vill med mitt liv. Många av mina vänner och bekanta tror att jag skaffat den för att gå tillbaka till en tryggare tid då hela mitt liv handlade om träningar, tävlingar, mentalitet och träningskamrater.
Anledningen till att vi köpt hund är att hela familjen vill ha en till medlem. Bonusen blir att få komma ut i skogen och ut till klubben igen. Vi vet inte var vi hamnar ihop, jag hoppas bara att vår tid ihop blir minst ett helt hundliv.
När det gäller det andra så får det lösa sig som det kommer. Mitt fokus under några år har varit att jobba, jobba och jobba vilket jag älskar men det måste finnas mer. Det måste ha varit för att komma på det som jag blev sjuk. Det måste finnas en mening, en poäng.

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annika

Vad klok du är!

Och vad söt hon är lilla Kanaya :)Snart får jag träffa henne.......

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback