Appell-plan

Kan inte vänta att få komma ut på appell-plan och träna igen, saknat klubbkompisarna, saknat skogen, saknat leken, saknat allvaret, saknat tävlingsnerverna (det var en lögn. ;)) Nå väl, jag hoppas att jag ska få lika roligt med Kanaya som jag en gång hade med Kaiser.

Tyvärr lär vi vänta på nästa spruta men vi har fullt upp med att lära känna varandra! Det är mycket att oroa sig för. Tex tycker jag att hon kliar sig lite väl mycket men Maria sa att hon badat henne kvällen innan och att det kanske var shampo kvar i pälsen. Jag avvaktar några timmar men sen ringer jag veterinären.

Permalink [HUNDAR] Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Veronica

Hej Anna.

Så rolig att du hittade oss..Jag har länkat till din blogg. Hoppas det är ok.

Det går så bra med Maya,fast hon kliar sig också otroligt mycket..Vi har idag badat henne med ett klådstillande schampo från veterinären, sen ska vi också börja ge hälften olivers o hälften royal vuxenfoder från idag..Hoppas då att det blir bättre

Så kul att få ha kontakt med syrran.Ha det så bra / Veronica och Maya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback