Working 9 to 5

Hade väl kanske varit kul men jag föredrar att bo på kontoret dygnet runt, det som är trist med det är att det blir mycket litet bloggat. Jag försöker nämligen mellan jobbtimmarna hinna med att vara matte och mamma.
 
Ikväll efter jobbet stack vi iväg på en bio på en måndag. Det var mysigt och jag blev på riktigt bra humör då filmen var superkul. Handlade om ett gäng grabbar som stack iväg på svensexa till Las Vegas, kan tyckas vara ett uttjatat ämne men jag tyckte att det var mycket som var riktigt roligt och jag behövde skratta efter nästan 11 timmar på jobbet. Filmen hette baksmällan och jag ska från och med nu alltid se den dagen efter för att få lite perspektiv på min egen dagen-efter-ångest. 



 

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback