Snabbvisit

Efter en mycket tuff arbetsvecka bestämde vi oss för att det bästa var att direkt efter jobbet packa in ungar och hund i bilen och åka 35 mil norrut för att spendera en dag på Alnö och sedan tidigt på söndagmorgon åka hem igen. Även en stressig helg borta fyller sin funktion i miljöombyte.



En avslappnad (eller uttråkad) son innan grillning...



Vi utmanar familjefriden med lite tävling.. Vad kan gå fel?



Jag har alltid sagt att man ska packa lätt men hur liten väska vi än har så följer alltid syskonkärleken med. (som den mor jag är så plockar jag hellre fram kameran än lägger mig i deras små argumentationer)

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback