I LOVE SWEDEN!

I och med att jag nu blir till att jobba hela sommaren så gäller det att göra det absolut bästa man kan av varje sommarkväll och helg. I veckan har jag bland annat varit ut till Kicki för att få lite inspiration till Kanayas och min träning. Det fick jag verkligen! Tack!

Vi har varit och badat. Vi har sightsing:at i närområdet. En kväll var vi till Jockes jobb och passade på att åka runt lite i Västermanland. Blev hur mysigt som helst!



Vid bruksmiljö i Ängelsfors



Nyfiken liten tös som tyckte det var en aning läskigt att gå över träbroar när man ser vattnet forsa under. Här där vattnet var lugnt gick det bättre.



Jag har bott i andra länder, men i skönhet är det inget som slår Sverige!



Borta bra men hemma bäst! :)

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback