Aktiviteter för en Söndag



Idag plockade vi vuxenpoäng genom att gå på bygdespelen i Husby. Mysigt att sitta ute och se föreställning även om fars inte är min favoritgenre. Dessutom så kändes det kul att alla samlades, utom Lisa som tog hand om Kanaya. Tack!

Framåt kvällen efter mat på lappens så var vi inte riktigt nöjda så vi fortsatte vidare på Dala sightseeing. Sofie har fördelen att arbeta på turistbyrå så vi drar nytta av att ha en egen guide. I övrigt tycker jag att sådant är superkul och önskade att jag kunde lägga mer på minne så jag kunde återberätta för andra.
I alla fall åkte vi till något gruvhål där vattnet verkligen var helt turkost, det låg en bit utanför Säter men var verkligen fränt. Värt ett besök!






Som vanligt gör min kamera inte verkligheten rättvia.

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

Vi kanske till och med samlade några pensionärspoäng? =)



Fin blogg för övrigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback