Sömn

Har snart arbetat en månad på mitt nya jobb och det jag gör på min fritid är sova. Helt sjukt hur slut jag är på kvällarna. Igår var nästan värst. När jag kom från jobbet blev jag utbjuden på en god plankstek av Jocke och sen skulle jag hem och vila en halvtimme för att sen hjälpa honom med renoveringen i hans nya lägenhet men vaknade med ett ryck halv ett på natten och hade sovit bort hela fredagkvällen! Så trist eftersom helgen blir så kort. :(
Dessutom vaknade jag sur och blev så klart osams med Jocke igen vilket inte ger någon vidare julstämning i hjärtat direkt. Hur som har jag försökt att göra det bästa av denna lördag och varit ute och slagits med alla andra galningar i julhandeln. Vi har i min familj slutat köpa julklappar utan istället så spelar vi vuxna julklapps spelet så jag var på jakt efter 3 julklappar i 50kr klassen. Eftersom jag redan spelat det en gång med tjejerna i år så borde jag ha lyckats hitta riktigt bra paket men jag kan inte säga att jag är helnöjd direkt. Nå väl, det är så svårt att hitta något som ska passa mamma 50 år och brorsan 20 år. :S

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback