Mini-jul Nr 1

Vi tjuvstartade årets firande den 22a då Jocke jobbar hela julhelgen. Jocke såg till att griljera en skinka, lite fusk då den var färdigkokt. Hunden uppskattade detta mest av alla. Själv hade jag klarat mig utan skinka då jag överdoserat julmat redan men nu har jag 3kg utmärkt skinka. Tyvärr inte ekologisk.



Annars blev kvällen riktigt mysig men vi somnade allihopa utom sonen på soffan. Det finns nackdelar med att fira samma dag som man har jobbat. :S
Nå väl vi fortsattte firandet hela dagen efter med att gå på stan och sen kika på tapeter som Jocke ska ha till nya lägenheten. Dock (förvånande men helt sant) behövde han inte min hjälp, det han hade valt var helt i min smak! Kommer att bli riktigt mysigt. Får hoppas att vi håller ihop tills lägenheten är klar...;)

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback