Mera tid

har jag haft under helgerna att lägga på hunden. Jag har köpt en klicker och vi tränar för fullt. Faktiskt gav den något av en nytändning för träningen. Det var rea på Odal så hon fick en del saker häromdagen. Hon börjar verkligen bli stora damen och fäller som om det bodde en hel flock hundar här.
Som tur var har jag fått tag på en borste som verkligen hjälper på hennes päls igår. Tidigare har jag kämpat med karda och kam vilket borde vara det bästa men den jag köpte igår är helt suverän!



Dessutom lite annat smått och gott så nu är hon då så bortskämd igen. :) Julskinkan går åt fort i kombination med klickern.

Försökte ta några bilder för att visa hur fin hon är nu men det gick inte riktigt som jag tänkt mig. Hon bara tittar bort och gäspar. :(

  

Permalink [HUNDAR] Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kicki

Jättebra att du nappat på mitt tips om klickerträning. Jag tror att det kommer att passa dig och "Kajan" perfekt.

Kom hit och visa när vädret blir mildare.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback