Men varför?!!?

Gör snön att det bli halt på vägarna? Jag älskar snön, för att inte tala om ungarna och ännu mera hunden som man skulle kunna säga lever för snön. Men jag blir så åkrädd, tycker inte bilen gör alls som jag vill och det är bilar i diket hela vägen till jobbet. Imorse gav jag mig iväg i god tid men ändå tog det 45minuter! Det är inte bra OCH att jag blev omkörd av flera ambulanser med blåljus lugnade inte ner mig.

Jag har haft besök på jobbet från Frankrike och snön kom mycket lägligt, de bara älskar det. Men jag vet ju att det inte ser ut så här hela vintern här, det är ganska få dagar som det är så där riktigt vackert som det är nu. Men jag sitter inne och njuter över den otroligt vackra utsikten jag har från mitt jobb!

Sen vid 16 så börjar våndan från morgonen över igen och oron för sladdar och blåljus tar över allt förnuft igen....

Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback