2009

2009 var året då:

-mitt förstfödda barn blev tonåring
-jag för första gången i mitt liv var arbetslös.
-jag blev sambo i januari och separerade i juli
-Blev hundägare igen efter ett långt uppehåll
-Min dotter vann pris för sina teckningar
-jag hade tre olika fasta tjänster under 1 år
-jag var till stockholm vid ett flertal olika tillfällen
-Jag opererades för en mindre trevlig sak
-jag började springa för första gången sedan jag var barn (förutom när jag sprungit till bussen!)
-jag INTE lämnade Sverige en enda gång
-vi firade Stevos 40 års fest
-fler förhållanden dog än skapades i min bekantskapskrets
-jag färgade håret superblont men även silvergrått
-vi firade midsommar i en lägenhet i Göteborg (never again, midsommar=dalarna)
-vi blev sittandes utanför midnattstravet. :S Tyvärr inte insläppta!
- Emma blev riktigt intresserad av hästar
- jag blev spådd för första gången i mitt liv.
-jag köpte en platt-tv
-julfesten var hemma hos mig
-jag skapade en blogg åt mig, Linda och Sofie.
-jag började repetera min franska.
-jag gick på tre julbord i December
-Linda övergav mig/Hedemora
- vi firade min födelsedag med middag i bilen

Det är lätt att bli sentimental när ett år går mot sitt slut men jag ser fram emot 2010!

Men först julen 2009 också...





Permalink [ALLA DAGAR SOM KOM OCH GICK] Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Ja tack först jul 2009, än är det inte över ;)

Vart har Linda flyttat?

Postat av: Veronica & Maya

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.

Kram/ Maya med flock

Postat av: Linda

Jag är helt säker på att vi kommer att fira även kommande födelsedagar i bilen, trots att jag övergivit dig ;)

Postat av: Kicki

Det var inte lite som hänt under året!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback